donderdag 2 september 2010

Kleien geblazen

De laatste paar dagen hard gewerkt aan mijn FOUR WHEEL DRIVE LADY. Het frame is nu eindelijk klaar. Dit betekent inclusief de opvullingen met piepschuim en allerlei houten constructies die de klei op hun plaats moeten houden. Het klei wordt hier gemaakt van een soort poeder dat aangelengd wordt met water. Het is geen lekker spul. Ze hebben niet die lekkere vette rivierklei die wij kennen. Ik heb nog maar vrij weinig tijd om het hele gevaarte van 3 meter hoog af te krijgen. Op 10 september zou het af moeten zijn. Dan gaan ze de mallen maken voor het uiteindelijk bronzen beeld. Ik heb nu de wielen klaar. Een wiel is een combinatie van gelast ijzer en ook houten delen.

Maar ik ben wel benieuwd of me het gaat lukken op tijd klaar te komen.

Het is hier zo'n beetje iedere avond feest. Vanavond bij een feest van een Slowaak geweest. Ik heb hem nog mijn website laten zien en natuurlijk foto's van mijn dochter. :-)

Groeten van
Anita

Geen opmerkingen:

Een reactie posten